lördag 11 januari 2014

#337 Utnött (11/365)


Så hände det.
Det som absolut inte fick hända,

8 kommentarer:

  1. Fin bild på en säkert väldigt omtyckt sak

    SvaraRadera
  2. Ajajaj....hoppas att det gick att laga. Tur i oturen var ju att du fick en väldigt fin bild.

    SvaraRadera
  3. Jättefin bild och hoppas att den gick att laga, är ju väldigt söt

    SvaraRadera
  4. oj oj så det kan gå! Och just idag har yngste sonen med familj varit här och jag hade tagit mig upp på vinden på darrande ben (jag är enormt höjdrädd) och langat ner en massa saker som vi gick igenom. Jag tror sonen var gladare än barnbarnen över vissa gossedjur och andra leksaker! Vilka minnen han hade med var och en och namnen kom han ihåg. Jag kan säga att yngste sonen var helt galen i gossedjur...så där 40-tal fick han sortera upp nu och döm om min förvåning när barnbarnet Max valde vissa som jag direkt fick sätta mig och laga för de skulle absolut med hem direkt! Kul att jag hade sparat dem alla!

    SvaraRadera
  5. Så vacker i ton och känsla i bilden. Man tycker riktigt synd om den utnötta vännen!

    SvaraRadera
  6. Om man är utnött av kramar och kärlek mår man nog bara bra.
    Fin tolkning!

    SvaraRadera
  7. stackars nalle, man ser hur han tittar på sin saknade arm och deppar ihop!

    SvaraRadera