lördag 2 november 2013

Hon har gjort det igen.

Jag har således bytt bloggplattform, och bloggnamn.
Jag var aldrig riktigt nöjd med det förra namnet "men snälla mamma"
Jag är ju mer än bara mamma, för att dra vissa paralleller till en VISS reklamfilm, och ganska mycket av det jag skriver har ingenting med mina barn att göra, eller mitt föräldraskap.
När jag började blogga för hundra år sen gjorde jag det under namnet elinoise.
Jag vill på något sätt återkoppla till det, fast ändå dra utvecklingen med mig framåt.
Det har ju ändå hänt en hel del sen jag började skriva....

Jag tröttnade även på själva bloggen. Jag vill ha en blogg där jag kan känna mig kreativ i skrivandet, och varva med tjusiga bilder, tagna av systemkameran.
Nu har vi ordnat så bra att vi fått plats med datorn i köket, vilket vi inte hade tidigare. Det underlättar en hel del både för skrivarlusten och för fotoredigering, då jag på sista tiden bara bloggat från mobilen på tidigare plattform. Tråkigt, men det ska det bli ändring på.

Jag hoppas att ni vill ta del av mitt skrivande här på blogger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar