lördag 30 november 2013

Att se stjärnor.

Ja vad ska man säga. Jag pysslar faktiskt rätt mycket nu men eftersom det mesta är sådant som kommer agera julklapp så är det ju inget som kan visas upp här i skrivande stund.
Livet snurrar på som vanligt och jag fortsätter vara mitt förvirrade jag.
Och lyckas t.ex skicka ett "kan du snälla vara barnvakt"-sms till en viss konsult jag nu haft ett ganska viktigt möte med, och det mötet gällde helt andra saker än barnvaktande. Håhå jaja. Jag hade ju kunnat skriva betydligt värre saker visserligen.
Snurrar i 180 gör det även för lilla b2 som inte tyckte det räckte med ögoninflammation,  tandsprickning , förkylning och kass mage. Utan nu även har dragit in i köksbordet i full kareta, slagit upp ett stort jack under ögat, tejpats ihop med suturtejp och nu går runt med en välprydande blåtira.
Julkorten lär dröja m.a.o.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar