fredag 11 april 2014

I väntans tider

Eftersom jag går i väntans tider
- på en egen fyrfoting så småningom ( där lurade jag er allt ett tag) och även kommer vistas på vägarna till o från träningar med Blakkur och ev. även Freydis så småningom på släp så är jag på jakt efter ny bil. Det är dags att byta ut Ugglan. Bara vi får rätt delar så dwn kan lagas först förvisso...

Jag är jäkligt sugen på en Suv denna gång.
Men vad?
Mina krav sträcker sig så långt som att jag helst vill ha en vit med tonade rutor. Och dragkrok. Sen ska den ha lite power och kunna dra ett släp med två isisar.

Kia Sportage är ju en ide...

Hyfsat billig i skatt med (vill ha en diesel)

Santa Fe kanske?


Porsche Cayenne ?
ENDAST 749000. Som hittat!!

Denna kanske?
Jamen varför inte?

Eller denna klassiker,ingen suv direkt kanske. Men vem kan klaga med denna exteriör?


Nähe. Om man skulle gå och lägga sig istället...

1 kommentar: