fredag 11 april 2014

flurvere!!

Det som skulle bli en yyyyyyytterst kort skritt-tur pga skitväder och omotivation hos ryttaren- slutade i en nära två timmar lång skogstur. Tölten klart godkänd. Skulle vara intressant och se om det verkligen ser så bra ut som det känns med. De sekunder han bär sig.
Vi hamnade på en okänd stig mitt i skogen och var ju bara tvungen att se vart den tog vägen. Konstigt att jag inte ser några hovspår tänkte jag. Mindre konstigt tänkte jag sen när stigen visade sig vara till stora delar helt under vatten. Men Blakkur är en sån häst som bara går oavsett om marken ger vika. Tur var väl det. Vi kom fram på andra sidan iallafall.

flurvere!


Nu är det dags för mig att kliva på en arbetshelg igen. Detta med smärtande bihålor. Jobbigt Jobbigt, men lika jobbigt att gå hemma med som att arbeta. Hoppas det går över a.s.a.p för jag har verkligen inte tid med detta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar