söndag 16 mars 2014

Påfyllnad av energidepåerna

Jag har inte en dag för tidigt återupptagit hästlivet igen. Detta ger mig energi i dess renaste form.
Just nu är jag medryttare på en islandshäst som ägs av en arbetskamrat. Hästlivet i sig är inget nytt fenomen för mig, islandshästlivet däremot är jag en riktig rookie inom. Vilket känns kul! Att kunna lära sig något nytt efter 25 år i "branschen". Tölt tillexempel.
Idag har vi töltat i solskenet, Blakkur och jag!
Hårfagre poserar.
Pyjamas på!
Sötnöten Freydis, lösdriftskompis.
Har smyckat luggen med en grankvist fotot till ära.


Det här med hästar fick ta ett rejält kliv åt sidan då vi fick barn. Och jag har liksom inte fattat hur mycket jag saknat det förrän nu när jag är igång igen med dessa magnifika djur.
Jag känner mig HEL nu på ett annat sätt än under uppehållet. Nä, inget mer uppehåll för min del nu tack!
Nu vet jag bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar